Shadowrun 5 "Outside The Shadows" Slut



  

Shadowrun 5 "Outside The Shadows" Slut

Inläggav Ragge » lör 27 dec 2014, 01:25

Denna grup är avslutat
Senast redigerad av Ragge mån 19 sep 2016, 14:33, redigerad totalt 11 gånger.
Ragge

 
Inlägg: 18
Blev medlem: lör 27 sep 2014, 12:11

Re: Shadowrun Corp Crup

Inläggav Eireth » fre 02 jan 2015, 11:53

Kan prova en session åtminstonde. Men jag är inte bekant med systemet.
What ever, I'm wearing power armour
Eireth

 
Inlägg: 56
Blev medlem: tis 23 dec 2014, 15:52
Ort: Skövde

Re: Shadowrun Corp Crup

Inläggav Ragge » tor 08 jan 2015, 20:17

Låter bra ska bara kolla med den fjärde då och sedan tar vi en diskussion om när vi ska ha det första mötet för karaktärsskapande
Ragge

 
Inlägg: 18
Blev medlem: lör 27 sep 2014, 12:11

Re: Shadowrun Corp Crup

Inläggav Pablo » tis 03 feb 2015, 14:56

Hur ser det ut med folk etc?
Pablo

 
Inlägg: 37
Blev medlem: tis 20 maj 2014, 11:22

Re: Outside The Shadows

Inläggav Ragge » tis 08 sep 2015, 22:24

Jag fick nu reda på hår idag att det krävs mer än att ändra i sina tidigare meddelanden för att det ska visas att en tråd är aktiv så nu skriver jag ut det här också! Denna grupp är nu aktiv igen och letar 2 nya medlemmar för att kunna köra igång.
(Om någon tidigare som skrivit i tråden fortfarande är intresserad så är det bara att skriva här eller smsa mig på mitt nummer 0703594124) och minns "never make a deal with a dragon" stay safe chummers
Ragge

 
Inlägg: 18
Blev medlem: lör 27 sep 2014, 12:11

Re: Shadowrun 5 "Outside The Shadows" 1 Plats Kvar

Inläggav Ragge » ons 16 sep 2015, 13:57

Vi har nu fyra spelare så jag kommer att starta gruppen som den är nu. Det finns dock en plats kvar för en femte spelare om någon fortfarande är intresserad.
Ragge

 
Inlägg: 18
Blev medlem: lör 27 sep 2014, 12:11

Re: Shadowrun 5 "Outside The Shadows" Decker Needed

Inläggav Ragge » tor 04 feb 2016, 00:21

Ragge skrev:Hej Igen alla. Har bestämt mig för att återuppta denna grupp nu då jag har mindre på min tallrik just nu och jag känner att detta skulle vara en väldigt rolig grej att göra. Detta ska som det står i titeln vara en grupp för det någorlunda nya Shadowrun 5 systemet. Storyn är fortfarande att ni, spelarna ska vara medlemmar i Security & Manpower co. som är ett dotterföretag till Ares industries. Ni ska därigenom vara säkerhetspersonal som ska uthyras till andra företag då detta är billigare än att skaffa en egen säkerhets enhet och sedan behålla den. Däremot så kommer jag ändra till Shadowrun 5th edition istället då jag har ändrar lite i storyn. Jag saknar nu två spelare för att kunna starta gruppen. Jag rekommenderar starkt att skicka ett sms eller ring mig om man är intresserad på numret 0703594124. Detta då jag har svårt att komma ihåg att gå in på forumet, men jag ska försöka bättra mig ifall någon känner sig obekväm med att ringa eller smsa en random dude på internetet ^^. När jag fått kontakt med alla ska jag arrangera ett möte snarast möjligt då alla kan träffas och snacka ihop sig om sina karaktärer och få mer information om frågor om sådana finns.
Jag har 2 spelare som säger att de är redo att börja närsomhelst. EN av dem ska spela en Rigger/Decker och den andra ska spela som en Gun Adept/Face. Men det är inte satt i sten och alla är öppna för ändring.
Detta är alla ändringar som har hänt med gruppen om det finns frågor så finns mitt nummer above och det går alltid att skriva här (dock kanske jag inte svarar direkt) hoppas allt är bra med alla. Stay safe fellow chummers!
Ragge

 
Inlägg: 18
Blev medlem: lör 27 sep 2014, 12:11

Re: Shadowrun 5 "Outside The Shadows" Decker Needed

Inläggav Ragge » tor 04 feb 2016, 00:24

Vi saknar nu igen en spelare så ´jag söker en spelare som har spelat Shadowrun tidigare eller har lite kunskap angående universumet. Helst en person som har spelat decker tidigare och nu vill gå över till ett mer optimiserat system som kräver väldigt mycket mindre tid.Gruppen har en etablerad story så jag kommer behöva prata med dig angående bakgrundshistoria om man är intresserad. Bara att svara här i posten eller smsa till 0703594124
Ragge

 
Inlägg: 18
Blev medlem: lör 27 sep 2014, 12:11

Re: Shadowrun 5 "Outside The Shadows" Decker Needed

Inläggav Ragge » fre 03 jun 2016, 10:52

Tyvär har vi nu två spelare som saknas så det finns inte längre något krav på decker (även om det hade varit bra). Samma som förut, bara att skriva hår eller skicka ett sms/ringa 0703594124 om man är intresserad.
Ragge

 
Inlägg: 18
Blev medlem: lör 27 sep 2014, 12:11


  

Återgå till Spelare/Spelledare söker

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron