Switch to full style
Här finns de gamla grupper som inte spelar längre
Besvara

Ny Shadowrungrupp! [full]

tor 18 sep 2014, 21:18

Gruppens namn: Ej beslutat än
Spelledare: Patrik "Tiraken" Lindqvist
System: Shadowrun 20th
Spelar på: När folk kan! Satsar på varannan vecka!
Tar emot nya spelare: Nej
Spelare:
  • Kalle "c117" Johansson
  • StraitCurrent
  • Mattias "Turtle_droid " Kimber
  • Anakin
  • Simon Svärd
  • TheBigBadPanda
  • Sebastian "Ragge" Bergström
Tänkte starta en Shadowrun-grupp för alla er som vill pröva eller fortsätta! Antingen i Seattle eller i vårt lätt hemmasnickrade Stockholm.

Skriv nedan om ni är intresserade!

Re: Ny Shadowrungrupp!

tor 18 sep 2014, 21:49

Jag är på. Har en karaktär som Joakim såg över skapandet av, en face av extrema mått. Hon är dock gjord för att spelas i Sverige, så jag undrar litet vart vi kommer köra någonstans.

Re: Ny Shadowrungrupp!

tor 18 sep 2014, 23:56

Det blir upp till där folk önskar, har inte kört i Seattle förut men har börjat läsa på. Vi ordnar konvertering om det behövs!

Re: Ny Shadowrungrupp!

mån 22 sep 2014, 00:03

Jag är gärna med på lite shadowrun!

Re: Ny Shadowrungrupp!

mån 22 sep 2014, 15:53

Skriv upp mig på anmälan tack

//Mattias Kimber

Re: Ny Shadowrungrupp!

mån 22 sep 2014, 16:47

Har aldrig spelat Shadowrun men det verkar spännande så jag går gärna med i den här gruppen.

Re: Ny Shadowrungrupp!

mån 22 sep 2014, 17:22

Jag och Simon Svärd vill spela! Vi har varsin karaktär som båda kan modifieras beroende på var kampanjen utspelar sig. Jag spelar en street samurai + utility och Simon har en trollkarsninja

Fungerar det för övriga att spela på onsdagar? Den här veckan går inte, men vad sägs om uppstartsmöte den 1a Oktober?

Re: Ny Shadowrungrupp!

mån 22 sep 2014, 19:08

Då tror jag bestämt att gruppen är full.
Ifall vi ska köra på onsdagar så blir det varannan vecka, jag spelar i en annan Shadowrungrupp på onsdagar också.

Den 1e är jag upptagen så i så fall kan vi ha uppstart den 8e men i så fall så borde vi samlas tidigare och se till att ordna karaktärer. Jag rekomendearar Chummer för karaktärsskapande, den håller reda på allting och går att hitta här: http://www.chummergen.com/downloadchummer.aspx

Re: Ny Shadowrungrupp!

mån 22 sep 2014, 19:46

I princip vilken dag som helst funkar för mig men jag ser gärna att vi inte håller på allt för sent på kvällarna då jag pendlar med tåg från Falköping.

Re: Ny Shadowrungrupp!

mån 22 sep 2014, 23:51

Fungerar närapå vilken dag som helst för mig.
Besvara