EON IV; skrivarverkstad för SLs i höst?



  

EON IV; skrivarverkstad för SLs i höst?

Inläggav nox_pugno » fre 27 maj 2016, 13:07

Hej,

Jag kommer förhoppningsvis påbörja studier i Skövde till hösten. Såg Workshop-lappen på anslagstavlan under mitt besök vid öppet hus och blev genast taggad på att dyka djupare i mitt rollspelande. Ingår just nu i en grupp som har flera kampanjer igång, med olika SLs för vardera - jag spelleder en av dom.
Skulle vara intresserad av att träffa andra spelledare och utbyta tankar och idéer då detta är knepigt när det kommer till gruppen man spelar med. Finner mig ofta uppfylld av en plot twist, men kan inte stämma av med någon då alla jag känner som spelar EON ingår i min rollspelsgrupp...

Finns det fler som mig? Skulle det i så fall vara intressant att dra igång en liten mötesgrupp till hösten där man kan få ventilera och utbyta tankar..?

Ser fram emot att vara en del av ert community!
Tack på förhand,

Joel

PS. Spelleder en kampanj där en liten grupp individer försöker överta den kriminella verksamheten i Xanto. DS.
nox_pugno

 
Inlägg: 1
Blev medlem: fre 27 maj 2016, 12:54

Re: EON IV; skrivarverkstad för SLs i höst?

Inläggav Grendeldräpare » lör 28 maj 2016, 16:04

Absolut, just nu har vi workshopen för sånt men det skulle vara jättekul att diskutera fler liknande grupper. Utifall du har mögjlihet att träffa oss på något av våra styrelsemöten vore det ett tillfälle att arbeta vidare på idéen, antingen om du har möjlighet att komma eller över skype.

Onsdag: Daaks trailblazers [DnD 5]
Grendeldräpare

Användarvisningsbild
 
Inlägg: 133
Blev medlem: fre 25 apr 2014, 20:10


  

Återgå till Föreningsaktiviteter

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron