Flytta på böcker!



  

Flytta på böcker!

Inläggav duncan » tor 02 jul 2015, 11:39

Hejsan allihopa!

Tyvärr har jobb och utlandsresor gjort det svårt för mig att hinna med något rollspel de senaste månaderna. Nu börjar datumet närma sig när jag skall flytta och jag tänkte därför att Daaks Ord nog borde få tillbaka de många böcker som finns hemma hos mig. Då böcker som ni alla nog vet tenderar att väga en del skulle det behövas ett flertal starka nördarmar för att transportera dem till lämpligt ställe.

Jag undrar av denna anledning två saker. Vart skall böckerna ta vägen och finns det några välvilliga själar som skulle vilja hjälpa till att förflytta dem? Just nu finns de på Kurortsvägen 6 men måste försvinna härifrån innan 27e juli för att jag skall hinna flyttstäda lägenheten.
Zaldoch is alive...
duncan

Användarvisningsbild
 
Inlägg: 18
Blev medlem: fre 25 jul 2014, 16:07
Ort: Skövde

Re: Flytta på böcker!

Inläggav Pablo » tor 02 jul 2015, 16:11

Det borde inte vara några problem. Kommer vara i skövde efter lördag så någon dag i veckan efter det skulle nog funka.
Och jag antager att alla böcker bör flyttas till Patrik för inventering utav nuvarande biblioteks ansvarig.
Pablo

 
Inlägg: 37
Blev medlem: tis 20 maj 2014, 11:22

Re: Flytta på böcker!

Inläggav duncan » fre 03 jul 2015, 09:06

Det kan nog vara bra. 13e juli och framåt är jag i Skövde, skulle vi kunna säga då?
Zaldoch is alive...
duncan

Användarvisningsbild
 
Inlägg: 18
Blev medlem: fre 25 jul 2014, 16:07
Ort: Skövde

Re: Flytta på böcker!

Inläggav Tiraken » sön 05 jul 2015, 22:32

Vi får köra på min bil. Kan vi ta fram några datum? Jag jobbar rätt så mycket i sommar men har antingen förmiddag eller kväll fri alla dagar.
Tiraken

Användarvisningsbild
 
Inlägg: 154
Blev medlem: fre 25 apr 2014, 20:17


  

Återgå till Föreningsaktiviteter

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron